Hotels in Vietnam

Offer best hotels in Vietnam

Hotels in Vietnam

Offer best hotels in Vietnam

سفر به ویتنام


 شرکت های قانونی است که می توانید" Vietnam visa upon arrival" ترتیب وجود دارد، اما شما باید این سازماندهی قبل از شما در ویتنام می رسند. ما گفته شده است که اطلاعات شخصی که از متقاضیان مختلف را می توان در نامه تایید تایید ویزا، است که روش طبیعی برای اداره مهاجرت ویتنامی و هر گونه تغییر به نامه می تایید ویزا باطل گنجانده شده است. اگر شما در مورد این نگران هستند شما باید برای ویزای از طریق نزدیکترین سفارت ویتنامی اعمال می شود. همچنین تعدادی از شرکت های ساختگی ادعا به ارائه این سرویس وجود دارد. سفارت و کنسولگری نمی توانید تایید اینکه آیا شرکت دارای یک آرایش مشروع در محل.


همانطور که در بالا ذکر شد، همه مسافران مورد نیاز برای اخذ ویزا برای سفر خود را. شهروندان برخی از کشورها که دارای شرایط معافیت ویزا با ویتنام لازم نیست برای گرفتن ویزا به ویتنام برای یک دوره معینی از زمان. و همچنین همه مسافران که نیاز به ویزا به ویتنام با ویزا در هنگام ورود پشتیبانی می شود.


دولت ویتنام یک جانبه تصمیم گرفت که از 01 ژوئیه 2015 به 2016 ژوئن 30 دارندگان گذرنامه از انگلستان، ایتالیا، آلمان، اسپانیا و فرانسه خواهد شد چشم پوشی کردن ویزا ویتنامی، اگر جلسه تمام شرایط زیر:


- ورود به ویتنام از 01 ژوئیه 2015 به 2016 ژوئن 30.

- مدت زمان آزمایشی اقامت در ویتنام می کند 15 روز تجاوز نمی کند (اگر مدت زمان آزمایشی اقامت بیش از 15 روز است، متقاضی باید برای ویزای در نظرگرفته شود).

- اعتبار گذرنامه حداقل 06 ماه از شروع تاریخ ویتنام موجود باقی مانده است.

- برای کسانی که قبل از ویتنام سفر کرده بود، این تاریخ ورود باید بیش از از 30days پس از آخرین ورود شود (اگر این مطلب است از 30days یا کمتر از آخرین ورود، متقاضی شما باید به درخواست برای ویزای قبل).

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.